استیل و الومینیوم, حکاکی سنگ, حکاکی غیر فلزات, دسته‌بندی نشده, لیزر برش و حکاکی, لیزر حکاکی

کاربرد های لیزر های خانگی در خانه و صنعت – مقدمه

لیزر حکاکی 5.5 وات

کاربرد لیزر های خانگی را نمی توان فقط در خانه محدود کرد ، حکاکی لوگو بر روی محصول ، ساخت تابلو چوبی ، ساخت استیکر های زیبا ، ساخت تابلو های تبلیغاتی ، ساخت رومیزی پارچه ای ، کوسن و کلی کار دیگر همگی از توانایی های این دستگاه لیزر می باشد .

لیزرهای خانگی می توانن بر طیف گسترده از مواد از جمله انند چوب ، پلاستیک ، کاغذ ، بامبو ، شاخ ، چرم ، کاغذ اسفنجی حکاکی انجام دهند و برای برش کاغذ ، پارچه و نمد  نیاز های شما را براورده کند .

این دستگاه کاملا جایگزین سوخته نگاری با هویه شده و باعث می شود سرعت و کیفیت حکاکی شما بسیار بالا رود و تولیدات خود را چندین برابر کنید .

همچنین دیگر برای برش پارچه به شکل دلخواه خود نیاز به هویه نخواید داشت ، ضمن اینکه جایگزین کردن لیزر باعث افزایش سرعت و دقت کار ها میشود نیاز شما به استفاده از شابلون ها را نیز از بین می برد ، این کار هزینه های تولید را نیز کاهش می دهد .

برای مشاهده انواع لیزر خانگی موجود در سایت بر روی عکس زیر کلیک کنید .

لیزر حکاکی چوب

لیزر حکاکی چوب

کاربرد های لیزر در انواع مشاغل :

حکاکی لوگو بر روی محصول :

حکاکی لوگو

حکاکی لوگو

هر کاری که نیاز به حک کردن چهره ، حک لوگو ، عکس ، نوشته ، شماره بر روی محصولی باشد . ضمن اینکه طرح ثبت شده برای این کار بسیار با دوام بوده و به راحتی پاک نمی شود به شناساندن محصول شما به مشتری کمک می کند .

ایجاد طرح های خلاقانه با لیزر :

شاید شما برای فروش یک محصول دچار مشکل هستین ، شما با حکاکی و ایجاد طرح های خلاقانه بر روی محصول خود می توانید به جذاب تر شدن آن کمک کنید و آنرا راحتر به فروش برسانید .

حک روی چوب

حک روی چوب

حک تصویر روی چوب

حک تصویر روی چوب

ساخت تابلو چوبی با لیزر

حکاکی چهره

حکاکی چهره

ساخت تابلو چوبی از چهره راحترین کاری است که می توانید با این دستگاه انجام دهید . چه هدیه ای بهتر از این که عکس دوستی را در روز تولدش به او هدیه دهید. و یا برای جذب مشتری یک کافه تصویر یک زوج که مشتری آنجا می باشند را بر روی چوب حک کرده و به صورت رایگان به آنها هدیه دهید . این تکنیک ها به جذب و حفظ مشتری بسیار کمک میکند .

ساخت تابلو چوبی

ساخت تابلو چوبی

ساخت استیکر های زیبا

ساخت استیکر

ساخت استیکر

کاربرد دیگر لیزر ساخت استیکر های چوبی می باشد . ساخت استیکر خود به تنهایی کار کار بسیار جذابی بوده و مخاطبان خاص خود را دارد . یک اسیکر می تواند جنبه تزییناتی ، زیبایی ، آموزشی و… داشته باشد . حتی از این استیکر ها میتوان برای زیر لیوانی های چوبی و سایر لوازم اشپزخانه استفاده نمود .

حکاکی چوب

حکاکی چوب

ساخت تابلو های تبلیغاتی

تابلو ها تبلیغاتی همیشه بازار بسیار پر رونقی داشته و زیبایی تابلو های چوبی ویترین این حرفه می باشد . شما یک کافه را در نظر بگیرید که تابلو ها ، منو ها ، هدر ها و… از چوب استفاده شده

تابلو تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی

هویه کاری روی پارچه و نمد جهت برش پارچه:

هویه کاری

هویه کاری

امروزه از هویه جهت برش پارچه بسیار استفاده می شود اما این کار نیاز به دقت بالا ، هویه با کیفیت ، نیاز به تهیه شابلون و… بوده و سرعت کار بسیار پایین بوده و از کیفیت چندان مطلوبی نیز برخوردار نبوده ، استفاده از هویه نیز ممکن است خطرات سوختگی نیز در بر داشته باشد .

اما استفاده از لیزر ضمن اینکه کیفیت و سرعت کارهای شما را بسیار بالا می برد ، تنوع کاری شما را نیز 1000 برابر می کند ، چون دیگر شما محدود به شابلون ها نبوده و کارهای متنوعی را خواهید ساخت .

آیا نیاز دارید کاربرد لیزر در صنعت خود آگاه شوید ، می توانید در زیر همین پست برای ما کامنت بگذاربد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =