دستگاه لیزر مقوا – کارتن – کاغذ

28,800,000 تومان41,500,000 تومان

دستگاه لیزر مقوا – کارتن – کاغذ

قابلیت برش – حک و ایجاد خطوط تا

قابلیت اتصال به کامپیوتر

کاربردها برش و حکاکی :چوب – چرم – کاغذ – مقوا کارتن – پارچه – پلکسی( برخی رنگ ها) مولتی استایل – پارچه – نمد

کاریری بسیار آسان همراه با فلش آموزشی

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

توضیحات

اگر به دنبال یک دستگاه لیزر مناسب برای مقوا – کارتن – کاغذ هستید ، گزینه های مختلفی پیش روی شماست که بستگی به موارد مختلفی دارد ، اما دستگاه برش مقوا – کارتن – کاغذ باید چه ویژگی هایی داشته باشد و هنگام خرید باید به چه نکاتی توجه کرد .

دستگاه برش مقوا – کارتن – کاغذ باید چه ویژگی داشته باشد

این ویژگی ها در واقع انتظاراتی هست که مشتریان ما از دستگاه لیزر برش مقوا و کاغذ داشتن که مهم ترین آن عدم سوختگی و سیاه شدن لبه های کار و قابلیت ایجاد خطوط تا برای تا کردن می باشد هر چند که دقت دستگاه نیز بسیار مهم می باشد .

عدم سوختگی لبه های کار متریال

نور لیزر باید آنقدر نازک باشد که وقتی عملیات برش کاری انجام میدهد سوختگی بجا نگذارد . عملیات لیزر چون با حرارت و سوختن ، برشکاری را انجام میدهد ، ایجاد شدن سیاهی در مقطع برش طبیعی است اما این سیاهی باید به گونه ای باشد که فقط از مقطع برش مشخص باشد و زمانی که از روبه رو به متریال نگاه میکنیم هیچ گونه سیاهی و دوده ای دیده نشود .

لیزر های جی کد همگی دارای این ویژگی می باشند .

قابلیت ایجاد خط تا برای ساخت جعبه با لیزر

خط تا خطوطی است که جهت تا کردن متریال کشیده می شود این خطوط یا به صورت مقطع می باشد و یا به صورت خطی که برش نخورده اما متریال به راحتی روی آن خط تا می شود . در حالت دومی لیزر با توان کمتر کار میکند تا قدرت لازم برای برش را نداشته باشد .

دستگاه های 40 و 80 وات جی کد هر دو مدل از خطوط تا را ایجاد میکند .

قابلیت حکاکی مقوا

قابلیت حکاکی یعنی دستگاه لیزر را بتوان از توان 0 تا 100 روشن کرد که این فرمان از نرم افزار لیزر به دستگاه لیزر صادر می شود و عملیات برش و حکاکی صورت میپذیرد . هر چه درصد توان بیشتر شود حک پر رنگ تر و عمیق تر خواهد بود . کم کردن سرعت حرکت دستگاه معادل زیاد کردن درصد توان می باشد .

چه نکاتی برای انتخاب دستگاه لیزر مقوا – کارتن – کاغذ باید در نظر گرفته شود

انتخاب سایز و توان دستگاه بستگی به موارد مختلفی دارد که در این قسمت هر کدام را به صورت جدا گانه توضیح میدهیم .

سایز دستگاه لیزر مقوا و کاغذ

معمولا کسانی که دستگاه لیزر برای برش کاغذ می خواهند سایز خود را به صورت ورقه های کاغذ استاندارد مثل A4 یا A3 می خواهند برای این دو سایز کوچکترین دستگاه ما یعنی سایز 30 در 40 مناسب می باشد . شاید بگویید که ورقه A3 سایزش 30 ( به طور دقیق 297 میلیمتر) در 42 می باشد اما دستگاه پیشنهادی شما 30 در 40 است ، در پاسخ باید بگویم که این اسم گذاری سایز فقط جهت راحتی می باشد و سایز 30 در 40 در واقع اندازه 32 در 44 کار میدهد . برای ورق A1 دستگاه 60 در 90 و برای ورق A0 دستگاه 90 در 120 پیشنهاد میشود .

معمولا کسانی که دستگاه لیزر برای برش مقوا می خواهند سایز 70 در 100 را تهیه میکنند .

برای برش کارتن سایز سلیقه ای می باشد و گاها سایز 2 متر در 3.5 نیز مورد استفاده قرار میگیرد .

توان دستگاه

انتخاب توان دستگاه بستگی به میزان متریالی که قراراست برش بخورد و میزان تولید دارد . برای میزان تولید پایین ، یعنی سرعت  حرکت کم ، لیزر 40 وات مناسب است و برای سرعت بالاتر لازم است لیزر قویتر مانند دستگاه 80 وات تهیه شود . هر چه متریال ضعیف تر و نازکتر باشد دستگاه با سرعت بیشتری برشکاری را انجام میدهد .

سرعت و قدرت دستگاه برش مقوا – کارتن – کاغذ

تست سرعت برش روی مقوا 200 گرمهر چه توان دستگاه بیشتر شود ، قدرت و سرعت دستگاه نیز بیشتر خواهد شد . سرعت و قدرت لیزر 160 وات تقریبا دو برابر 80 وات است و لیزر 80 وات دو برابر 40 وات میباشد .

درتصویر بالا نمونه تست برش لیزر 80 وات با درصد توان 85 درصد در سرعت های مختلف را مشاهده میکنید. طبق تست انجام گرفته دستگاه لیزر 80 وات مقوای 200 گرم را با سرعت 2.5 متر (2500 میلیمتر) بر دقیقه برش میدهد .

با دستگاه لیزر چه چیزهایی میتوان با مقوا – کارتن – کاغذ ساخت

ساخت جعبه های گیفت با دستگاه لیزر

ساخت جعبه های گیفت با دستگاه لیزر

در زمینه برش کاغذ و مقوا می توان جعبه گیفت ، ماکت – پاکت نامه – استند – وسایل آموزشی – اشکال هندسی ساده و پیچیده و کلی طرح مختلف ساخت و برای کارتن نیز معمولا برای ساخت جعبه و نمونه های اولیه و ماکت استفاده میشود .

سایر کاربرد های دستگاه لیزر

این دستگاه علاوه بر اینکه بر روی مقوا- کارتن – کاغذ کاربرد دارد می تواند چرم ، چرم ، پلکسی ، مولتی استایل را برش و حکاکی کند و پارچه – نمد را برش بزند .

نحوه کار با دستگاه چگونه است

طرح مورد نظر را که معمولا به صورت فایل کورل یا dxf می باشد را وارد نرم افزار لیزر (لایت برن ) کرده و در نرم افزار تعیین می کنید هر خط با چه قدرت و سرعتی حرکت کند و چه عملیاتی ( برش یا حک را انجام دهد ) تمامی این موارد در فلش آموزشی ، اموزش داده میشود .

توضیحات تکمیلی

سایز

30 در 40 سانت , 40 در 60 سانت , 70 در 100 سانت

توان

40 وات , 80 وات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه لیزر مقوا – کارتن – کاغذ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هشت =